fredag, november 18, 2005

VARNING!

detta jag skriver nu är under alkoholens påverkan.

Jag gjorde en fältstudie idag (kväll) på puben, pub republik. frågan jag ställde mig var vilka killar som går hem hos tjejer. Svar fick jag inte men anningar skapades hos mig...

1. killar som har ett ryckte
2. killar som är äldre (i min ålder ska det inte ha någon påverkan men det finns killar i min ålder plus några år som inte säger nej till unga tjejer).
3. nya killar
4. killar som det inte syns på att de vill ha någon att kramas med.

ingenting ärr vetenskapligt, men vad är vetenskap?

ibland anklagar jag mig för att vara för medveten. fick en förklaring av CJ det är för att man redan är politiskt korekt..

sov gott Mick

2 Comments:

Blogger Projekt said...

ibland är det jävligt jobbigt att vara medveten om verkligheten. jag har blivit alldeles för cynisk.

trevlig blogg du har fått ihop här förresten. spännande undersökning, fast jag vet inte om den stämmer in särskilt väl på mig.

10:39  
Blogger skevemma said...

Oj. Vilken fältstudie... Jag tycker att världen är ond om det ser ut så. KOmmer du till sthlm i helgen eller?

11:21  

Skicka en kommentar

<< Home