lördag, oktober 15, 2005

STOCKHOLM

Mitt Stockholm jag växt upp i har blivit någonting annat, jag förstår inte.
Folk går in i varandra och säger inte äns förlåt.

Dock så köpte jag ett par byxor idag, hon som hjälpte mig var hur trevlig som helst. Förstod allt och nästan flörtade med mig. Eftersom jag hatar dagens jeansmode så tog det 30 minuter för mig att hitta de perfekta byxorna och när jag skulle betala frågade hon om jag hade en bror vid namn Victor. Alltså var hon bara trevlig för hon trodde att honn visste vem jag va...

Dear Öl jag ska dricka dig som om du va vatten under en ökenpromenad.

1 Comments:

Blogger skevemma said...

stockholm är inte längre vad det varit. Det är därför man glädjs åt kanelbulls-outlet...

Vad händer med denna världen egentligen?

battle på skolgården klockan tre?
du tar med ditt gäng, så tar jag med mitt!

13:03  

Skicka en kommentar

<< Home