fredag, oktober 14, 2005

Hosta bort en hel dag

"detta band är det coolaste vi någonsin har bokat"
Minna ord när jag satt och sålde biljetter till gårdagens spelning.
jag träffade dem de var trevliga, pratade på deras halvrisiga engelska (de är från Paris)
HAde hört dem förut, riktigt bra. alla förberedelser var klara och de skulle tillbaka till sitt hotell då måste jag gå för att jag har ett tåg att ta till Stockholm. "detta är det coolaste band vi någonsin har bokat".

Man kommer tillbaka till en miiljö som man saknar men när man är där får man myror i byxorna. det händer ju ingenting.

2 Comments:

Blogger skevemma said...

MIck! Jag tror inte att du har en aning om vilket intryck du gjorde. ojojoj. nu är klockan 0240 och för mindre än tre timmar sedan passerade ditt namn (com inte är ditt) mina och många andras läppar. Det känns som det inom en snart framtid är dags för ett gängbattle...utan press. och utan sjukdom. krya på dej. mvh emma

02:47  
Blogger skevemma said...

ta hand om dej. och sjukdomarna...

02:48  

Skicka en kommentar

<< Home