onsdag, oktober 12, 2005

Första dagen som avslöjad

Om man tänker för mycket vet man för mycket
eller?

Blev med i denna bluff för att jag läste om en komentar angående mitt festande i helgen.
det stod inget om mig men jag var med i händelseförloppet.
Jag satt mest och inte förstod något tror jag, hade min defensiva sida påslagen.
Varför?
Jag suger på att mingla, det är så himla svårt. Har känt det sedan jag flytta till denna stad.
Plus att mitt "gäng" skulle vara så lika det gäng som vi hängde med. En konstig mening att skriva. En press steg över mig. Trotts att de var trevliga, om inte mycket trevliga, så hade jag en konstig känsla.
I alla fall så får vi se hur resultatet blir av något som jag inte vet vad det är.

Det känns som en dagbok, om det är det så är det första gången för mig. Var det skönt för dig? jag njöt lite men man förväntar ju säg så mycket, men så går ju så snabbt.