söndag, oktober 16, 2005

Sova med fienden

Jag har en fiende, min motpol genom hela skolgången. Kanske inte på gymnasiet men innan. Hon var hård och kall, en riktig powergirl som tyckte emot bara för att. jag blev berusad med och av henne igår. Det var hur kul som helst, hon upprepade "men du är ju xxx(mitt namn)" varje kvart. Grejen var väl den att jag var en liten skit en gång i tiden så hon hade det lätt att mopsa sig emot mig. Inte att jag var en ängel, jag gömde mig ofta bakom de stora tuffa grabbarna. Det är trygare där trodde jag.

Fan vad livet var hårdare men lättare då...

2 Comments:

Blogger skevemma said...

våran färg är skolgårdskamoflage. knivar??? ska man verkligen få ha vapen? i så fall vi jag nog hellre ha kaststjärnor eller påk. Tänkte eventuellt på om man kunde fixa nån tjej med stora bröst. Man skulle kunna använda henne som någon form av boxningsmaskin kanske. Tyvärr känner jag ingen sådan...
hur var stockholmsbesöket?

18:51  
Blogger skevemma said...

så du menar att knivar är närkontakt. snackar vi rensasvampknivar eller är vi inne på kollektionen av sablar?
Okej jag får ta och tänka om.
Stockholm är sig inte likt. Inget vidare härj. Med ack så trevligt. Fast jag tror ändå att jag är för ung för att ha det "trevligt". Det är något man har när man är över 30 och precis kommit hem strax innan kl 23 från parmiddagen.
Så jag säger att helgen var skiftande och lugn. Känns rättvist. själv då? Hur är livet i Norpan?

23:46  

Skicka en kommentar

<< Home