tisdag, november 15, 2005

En helg plus några dagar

Idag har jag inget att vara arg på trotts att jag har hög feber och blev tvungen att gå ut och köpa toalett papper.

Var som sagt i Linköping i helgen, det är ett litet samhälle som ligger mitt i Östergötland, Sweden. Där bor stora pojkar som jag känner. Alltså de är längre än mig. Helgens återkommande uttryck var "VI HÖRS". man missar så mycket när man inte bor där. Hade iallafall hur kul som hälst. Gick segarande ur Wamit, ordnade smarta saker och promenderade med vänner.

Dagens skiva: Gwei-lo (de har bara släppt en pga att någon i bandet sog precis när den blev klar)

Dagens händelse: Sitta här framför datorn (vart sängliggande hela dagen så jag är inte sorglig)

1 Comments:

Blogger skevemma said...

krya på dej...

11:58  

Skicka en kommentar

<< Home