torsdag, december 01, 2005

Min runda hjärna, hoppas någon tycker den är smaskig!

Hoppet har kommit, planen är lagd och rock and rollen är på G. Tyvärr några år för sent men nu jävlar ska jag må bra igen.

Denna vecka har varit så mörk, utan anledning har jag alltid gått hem lite tidigare än vanligt för att stirra in i vägen. Varför? utan anledning har jag varit så jävla deprimerad, allt som drivit mig har inte existerat. Livet har varit på rutin, gått upp för att vetat att om 14 timmar får jag sova. Flickan som drivit mig framåt, hon som får mig att släppa allt för en stund, nää tanken på henne hjälper inte. Varför? Jag har inte haft nikotin i mig på fem dagar.

Men NU kära vänner har jag fått lite vind bakom seglet. Från helt oväntat håll. The Strokes nya låt, "Juicebox" har en så skön basgång att grusvägen jag åker på har förvandlats till en landsväg.

NU KAN JAG LE IGEN!