måndag, maj 08, 2006

Midnattsloppet!

Nu är det klart, min mor har velat att jag ska börja röra på mig mer. Hon har allt ifrån köpt löparskor åt mig till att pratat om hur skönt det är att ha varit ute och sprungit. Hennes senaste projekt har varit att få mig att springa Midnattsloppet i Stockholm. Förra året fick hon med min bror och nu är det min tur. Jag vet Gabbe, Lindingöloppet är längre men 1 mil och 300 meter är ganska långt också. Jag kommer att gå in i hårdträning den 12 juni för att vara i topform till den 19 Augusti. Kom alla som vill och heja på mig och min familj, loppet sker under kvällen/natten så ni kan vara berusade. Medborgarplatsen är ett bra ställe att stå.

1 Comments:

Blogger skevemma said...

jag kommer. Om loppet är kört, så är jag också det.
Sprig, spring, spring, släpp hästarna fria...

20:06  

Skicka en kommentar

<< Home