tisdag, april 04, 2006

helgen!

Jo, tänkte han när han insåg att han behöver sammanfatta helgen.

Eftersom mina helger börjar på torsdagar nu mera så börjar jag där. Hade celebert besök av Hell on Wheels vid femtiden då jag hade mot min vilja gått med på att de kunde sova på mitt rum. "Go ahead" sa jag utan att klaga och lätt de sova. Hur trevliga som helst, hade frukost med dem klockan nio nästa morgon. Vi pratade om vädret och hur Norrköping såg ut på 80-talet. Jag hade jättemycket att komma med.

Fredage var redan ett faktum när jag la mig på morgonen för att sova. Ångesten spred sig på grund av att jag borde plugga men efter tre år under statens beskydd så lär man sig att ignorera ångesten. sov mest hela dagen.

Lördagen var äntligen här och min bror skulle komma kl. (kommer inte håg vilken tid). JAg var där och möte honom. Jag saknar min familj mycket. Det har hänt så fruktansvärt mycket under det senaste halvåret och jag har velat vara hos dem.

Som blixten slår ner kom mina vapendragare från linkan och tillförde kärlek till rummet jag var i. Emma och Ted inkluderas i linkan gänget pga att det skulle bli så lång mening om jag skulle skriva: Som blixten slår ner kom mina vapendragare från linkan och Stockholm. (nu fick jag till det). Det finns inget bättre än att vara bakis med er grabbar och tjejer, jag hade så förbannat kul morgonen efter att jag skulle kunna bli alkis.

fem i top händelser i helgen:
1. när max spänner benet.
2. pojkbandet på toa.
3. när jag fråga Sahara hotnights om det kunde spela något med gruppen sahara hotnights.
4. när den nya tjejen frågade oss om alla vi bor i korridoren och till hennes besvikelse insåg att det bara var killen i Sarong.
5. De oförklarade trosorna som ingen vill känna sig vid.

Dagen låt: harvest moon med gamle Neil Young

1 Comments:

Blogger skevemma said...

Tack för en aprolig helg! Jag hade så kul att jag fortfarande har ont i magmusklerna av allt skratt. Man borde vara bakis oftare!
Vi måste göra om det oftare. och snart.
och du.. boka in Popaganda.. Pingsthelgen.
kram

09:50  

Skicka en kommentar

<< Home