torsdag, april 06, 2006

White trash people

Jag har äntligen hittat personen som min låt "white trash people" handlar om. Låten bygger lite på medveten missär bland ett folkslag som under omständigheter i livet valt en felaktig väg (enligt mina normer, som inte är lag). Det är den där personen som varje dag vaknar upp och tänker den där primetiva tanken äta knulla sova. Personen som inte tänker igenom det dem säger och absolut inte har belägg för åsikter de slänger ur sig.

Men hur hittade jag henne, visste inte innan att de var någon från den kvinnliga delen av samhället. Jo jag arbetar med henne och när man ska komma på smarta saker och teorier om ting så avslöjas "white trash people"-termen i dem förutsatt att man har den.

VARNING!
Ha inte hvudvärk samtidigt som du ska arbeta med en sådan människa (kom ihåg kära läsare att det ligger hummor bakom hela grejen och ska tas med en nypa salt).