tisdag, maj 02, 2006

Har ingen kontroll

Jag måste få ut min ilska på något sätt, den stör mig massor. Det är okej att det aldrig kommer att bli något för det har jag trott ett bra tag nu. Men det jobbiga är att det är någon som skapat denna ilska, jag tycker jag inte är värd det. Det finns så många förklaringar och perspektiv som måste tas hänsyn till men just nu så måste jag bara få ut ilskan. Ilskan gör mig så svag, ilskan gör mig så ledsen och arg. Är det något jag inte kan vara är arg, jag vet inte hur man gör.

Gitarr är min terapi men trotts att jag lärt mig en kanonbra låt så känns det som det är inte jag som spelar den utan mina armar. En annan grej är att Pearl Jam släppte skiva idag och inget låter bra, va fan... det gör mig inte äns glad.


Vad fan ska jag göra. Allt var så bra innan...