tisdag, december 20, 2005

vi sågs...

Tack Skev men någon stor olust har tagit över mig.

Det blir liksom en påklistrad grej när jag vet att vänner läser den. (jag vet hur svår jag låter men...)
Jag kan inte vara anonym typ, eller nåt. Satt och prata med en gemensam vän till oss och diskuterade om fenomenet. Man gör sig till på något sätt för att man vet att han eller hon kommer uppskatta det. Nu höjer jag mig till skyarna men jag är ju Mick liksom.

Jag ska iallafall göra ett försök:

Sista dagen innan jag åker hem för att fira jul. Satt och spela plump med mina vänner på en av Världens Barar, det har jag inte gjort på flera veckor. På något sätt känns det som ett sånt här häng är bisart skönt. Man konsentrerar sig på något medans någons konstiga böjelse uppenbarar sig för en, något man bara ser vid en omgång plump. Pokerfacet avslöjar ens inre bergochdalbana.

-"JA YES FAN VA BRA MEN NEJ NEJ VA FAN JÄVLA MATHIAS NEJ NEJ..."

1 Comments:

Blogger skevemma said...

jag tycker att du bara ska vara du. Ingen annan. Den osminkade versionen av allt... (om du nu skulle få för dig att använda smink liksom). bara rätt och slätt.... Mick! Skit i allt, kasta bajs på världen eller gräv en grop. Jag tycker det är kul att läsa vad du skriver i allafall.
ta hand om dej.
//skev

11:34  

Skicka en kommentar

<< Home