torsdag, juli 26, 2007

Också var man tillbaka, inte ett dugg smartare men tillbaka var man. Sitter framför min gode vän datorn och lyssnar på Electrelane. Gräset är grönare på andra sida hela tiden, fan, vem kom på den dumma tanken som gör att jag tänker så. Det är jag som kom på hur man tänker så för annars skulle jag aldrig göra det. Ni alla andra som jag saknar får ursäkta men nu saknar jag en tjej, inte vilken tjej som helst, denna är ascool och het. Hur vet jag att hon är het, jo för att jag har en åtrå eftersom när vi skildes efter en het natt så ville jag ha mer. jag har då och då velat ha mer, mycket mer men jag skulle till Thailand och hon hem till sin stad. Nu sitter jag och väntar på hennes svar på min fråga. Varför gör jag så här mot mig själv det kommer inte att funka.


vidare så dödade jag min gitarr i helgen:

Sista låten jag spelade på den var Plush med Stone temple pilots.
...jag har haft den värsta ångesten i mitt snart 25 åriga liv.