tisdag, juli 03, 2007

Jag hade inte tänkt att skriva några fler rader på min blog eftersom jag ska avbilda Internet, ville ta ett steg tillbaka och observera. Jaha tänker ni (förutsatt att någon läser min blog längre) och undrar hur gör man det. Den frågan har jag tänkt över under min sommarkurs jag läser "Visuell gestaltning och det samtida konstbegreppet". Kursen ska avslutas med en utställning hehehe.

På något sätt har tanken att Internet har en identitet kommit till min hjärna, något som måste avbildas men hur? Hur avbildar men något som är metafysik? Svaret får ni om ni kommer på Vernissage Onsdagen den 11/7 på Glömskan, huset nedanför Världens Bar på västgötebacken i Norrköping. Mitt rum är längst ned i källaren förbi de "döda råttorna".

3 Comments:

Blogger Lubella said...

nää! inte sluta!
Jag läser ju...

20:14  
Anonymous Anonym said...

Du måste lägga upp bilder här för oss som inte kan pallra oss ner då!

22:25  
Blogger Alexander Nielsen said...

Jag tänkte inte sluta skriva lubella, jag har observerat internet utan att vara en del av det helt enkelt.

John det kommer jag att göra under en nystartad blogg som kommer att hetta Internet som blir en del av projektet.

23:01  

Skicka en kommentar

<< Home