onsdag, december 21, 2005

Ta i

Dagens låt:
" Will you smile again for me " med "And You Will Know Us by the Trail of Dead" från skivan - Worlds Apart.

Skrev precis att jag ska skita i saker och ge världen vad den är värd. Kom på att världen har så jävla smarta motargument t.ex. att världens ekonomiska system är neo-liberalism som innebär att lönsamhet går före allt även allt levande och miljön, något som innebär att allt "det är kört". Man kan stå och skrika som fan på alla orättvisor i hela världen men den "hemliga regeringen" (kapitalisterna) går inte att rubba på förutom med kärnvapen (CIA läser ni detta så har jag givit upp hoppet, jag är för gammal och ser inte världen som svart eller vit, ni vet som ni gör) men då dödas ju allt levande och jag tycker om levande ting.

var jag vill komma har jag glömt men där fick ni en dänga i solarpleksus.

Kärlek till oss...

1 Comments:

Blogger Projekt said...

Du ska alltså inte spränga sönder civilisationen längre? Utan hoppas på att det löser sig ändå?

15:56  

Skicka en kommentar

<< Home