söndag, mars 18, 2007

Veckan

Skiva: Jon Auer - Songs From The Year Of Our Demise. Fortfarande favorit efter veckors lyssnande.


Låt: Euroboys - Stockholm. Hittade låten efter massor av års letande, hörde den för första gången på ett blandband i en bil på väg till Köpenhamn.


Konsert: Jay Jay Johanson hos klubb republik. Den ända konserten denna vecka men skit vilken konstert och vilken fantastiskt ödmjuk person.


Dryck: Whiskyn på klubb Bliss kl 01:30 efter en enormt hård tidigare del av kvällen.


Film: Stranger than Fiction. Jag vet inte om jag vågar säga den bästa filmen jag någonsin njutit men oj vad den påverkade mig.


Stund: Att sitta ute och sälja biljetter i solen medans man lyssnar på Ass i en egentligen för dålig bandare.


Bild: Hultsfred 2000. Fick den av en gammal vän och blev nostalgisk.

4 Comments:

Blogger Lubella said...

AHH!
Visst är den grym, Stockholm!
Har du möjligtvis texten till den?

14:18  
Blogger Aila-lisa said...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

23:56  
Blogger Aila-lisa said...

Hej, kommer till staden img, vet inte om du är kvar eller om du åkt till stockholm? Såg att ni hade konsert img, funderar på att gå förbi om du är där? Mitt tåg kommer nämligen in vid halv nio. Men jag får se hur jag gör, hur som helst jag ringer! /Aila

23:58  
Blogger Lubella said...

Haha, jag googlade på låten (sthlm) och det var så jag hamnade här från början!

11:20  

Skicka en kommentar

<< Home