tisdag, januari 09, 2007

En uppgift till dig

Vet inte vad jag håller på med... fast det är roligt... jag trycker så snabbt som jag bara kan på tangenten X tills jag måste lyfta upp den igen för att den har fastnat... Har nu tryckt på denna tangenten i en och en halv timme, fast ibland kar man även tryckt på tangenten z för att uppdatera sig. Om man ska starta eller pausa så trycker man på s respektive a.

Nu är min fråga till dig:
Vad gör jag?
ledtråd är "upp upp ned ned höger vänster start".

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det här verkar ju lurt! Känns som om det är någon sorts intelligensutvecklande övning. Kanske Ikari warriors från gamla NES? Det där med att uppdatera sig stämmer dock inte... Track & Field? Mega Man? Nä fan jag vet inte! Säg då!

13:56  
Anonymous Anonym said...

i know! :)

/nippe

02:27  
Anonymous Anonym said...

säg då!

10:35  
Blogger Alexander Nielsen said...

Johns hjärna har nästan rätt, jag spelar Gradius, ett nintendo 8-bitars spel där man flyger i rymden och skjuter obskyra föremål. Självklar på min dator för nintendo 8-bitars har ingen x knapp.

13:41  

Skicka en kommentar

<< Home