söndag, november 05, 2006

Inne just nu!

Vadå? Hur ska jag kunna uttala mig om vad som är inne just nu. Vi alla är ju individer med olika intressen, vad betyder då min åsikt. Okej, lite eftersom jag är en del av "kulturlivet" i Norrköping men ändå...

Vi håller på med att göra om våra hemsida där det ska vara information om medlemmarna. Vad vi tycker är het just nu.

Namn: Mick

Lyssnar på: Alltid Pearl Jam

Favoritbokning: Mono

Drömbokning: John Frusciante

Het just: Raggsockar

...jag är inte kultur, har aldrig varit och kommer inte att bli pga att:

1. Jag gillar öl.

2. Jag avgudar band vilket inte är okej om man ska preto.

3. Är intensivt emot pop-kulturen, att allt ska svänga.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

14:57  

Skicka en kommentar

<< Home