måndag, oktober 23, 2006

Post mickadismen

Nu när jag är en kändis kommer jag att:

1. hänga på stureplan fast påstå att det hetaste är att hänga någon annan stans.
2. tacka ja till fester för att komma väldigt sent ditt.
3. starta gängbråk mellan P1 och P3.
4. säga att jag har jetlage pga att jag rest mellan Stockholm och Norrköping.
5. skriva en självbiografi.
6. hänga med vanligt folk för att skapa en bild av mig själv som ödmjuk.
7. gå hem tidigare från fester för att jag ska upp till TV4 morgon och uttala mig om kulturfrågor.

4 Comments:

Blogger skevemma said...

Hej Internet. Jag gillar dig, du är grym och en fin vän. På fredag ska vi bli fulla.

22:51  
Blogger Kulturkoftan said...

Du var väldigt ball i VR. Men du har en ipod.

13:59  
Blogger Alexander Nielsen said...

Ipoden har jag i arbetet (republik) eller så är det bara en dålig ursäkt för att jag är lite dubbelmoralisk, men vem är inte det?

16:29  
Blogger Kulturkoftan said...

Jag är kvinnan av dubbelmoral (eller icke existerande moral..)

11:53  

Skicka en kommentar

<< Home