måndag, oktober 16, 2006

Det retar mig som fan...

...att folk har detta tunnelseende som raderar ut alla runt om kring dem. Att det beror på pengar är det ju ingen tvekan om men vad att göra åt saken? Rensa bort alla pengar från marknaden och börja hjälpa varandra istället för att känna på varandra är tyvärr ett väldigt långt steg bort.

Att leva efter darwinismen är oförlåtligt av den enkla anledningen att vi människor har möjlighet att känna medmänsklighet. Eftersom högern ska försöka ta bort alla Fackföreningar i landet samt göra det svårare för den sjuk att vara just sjuk lever de efter just Darwinism. Ett annat bevis på detta är den som är arbetslös inte ska få tillräckligt med pengar att klara sig på, kära darwinister ingen vill vara arbetslös.

Personligen blir jag så jävla förbannad på dessa darwinister att jag bygger ett hat. Något som gör mig ociviliserad något jag inte får va den dagen jag möter en av dessa, för då måste jag vara lugn och sansad för att kunna argumentera omkull dem.

3 Comments:

Blogger skevemma said...

Du är tillbaka! Hurra!!!

21:22  
Blogger Kulturkoftan said...

Hej ni på internet! Tack för ert varma välkomnande. All lycka och välgång och kramar, å

10:57  
Blogger skevemma said...

Det var ett väldigt fint välkomnande från internet. jag visste att det var en person bakom det där internet .. men att det var du, mick!? Du slutar då aldrig att förvåna mig.

15:08  

Skicka en kommentar

<< Home