fredag, februari 10, 2006

Smart idé?

JC the sounds vs The Embassy
Rolig grej för att klubben jag driver har bokat embassy till april och nu ikväll spelar the sounds här i staden så jag ska utföra en elak sak.

Har redan nu fått affischerna till Embassy så jag tar med en till konserten och provosera fram ett bråk. mohahahahaa. Det är så att banden bråkade för ett tag sedan i Göteborg och nu ser jag mitt lägge att komma med i expressen. Nu när jag fått så många jornalister till vänner måste ju även jag få bidra till tidningsvärlden.

ettning
tvåning
...
tidning.

en annan smart idé är att jag måste jobba tillbaka min mojo. Den har försvunnit någon stans mellan Åre och Stockholm. kraften finns där inte, det är som om jag inte orkar vara öppen mot det andra könet. Kanske för att jag fick ett stort bakslag i söndags hos en vän som gjorde det ännu svårare för mig att förstå tjejer.

hahahaaaa